BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 3 Julai 2011

Bismillahirrahmanirrahim......
Assalamualaikum dan salam sya'aban.....

hurmmm....lamanya tak menulis apa2 kat blog ni da sejak sesi persekolahan penggal kedua bermula....start je sesi persekolahan pnggal ke2 macam2 aktivi kat skolah..memang padat..hurmm terpaksa curi2 masa nak buat kelas KAFA coz stiap hari isnin mesti ada wat meeting....1st masuk skolah hari tu tertarik plak kat telatah sorg pelajar lelaki ni..dia snggup lari dari class n nggis2 coz xnak masuk kelas..so aku p lah pujuk...wlaupon aku ni xreti nak pujuk.hahahhahah.....hurmmm yg tu 1 hal......

1hal lagi....bla aku p trun kerja so melimpas lah kelas tahun 1 untuk pergi ke bilik guru..semua ucap selamat pagi..di ceritakan adalah seorang budak ni..dia tnya.. ustazah ni orang kaya ke???? aku jawab....tak juga ustazah org biasa2 jee..nape..???? aku tanya blek..nape ustazah turun sekolah pkai baju cantik2..?? padahal aku turun skolah pkai baju kurung biasa je..hurmm..aku kata blek kat budak tu..kalau nak pkai cantek2 kena rajin-rajin blajar n jangan lawan cakap guru....hihhihihi...hurmm macam2 perangai laa budak2 ni..proaktif laa sangat....^_^

Dalam 3 mggu berturut2 ni aku n kengkawan kat skolah memang xda rehat untuk hari sabtu n ahad..hurmm....sabar berkhidmat utk negara..hihihihi..walaupon mulut bising tetap gak buat kerja bagi menjayakan aktiviti kat skolah..^_^.. macam tu lah "PL" ktaorg kat skolah...hahhahah..yg penting ikhlas....
mggu ni ada pelancaran program 1murid 1sukan...masa program tu plak untuk mencukupkan masa ada satu permintaan..guru2 kna lawan ngan ibu bapa bagi perlawanan bola jaring..huhu..alamak xkan perkara lepas berulang balek kot...ooo tidakk!!!!..*kalau taun lepas guru2 kna lawan ibu2 untuk perlawanan tarik tali n bola sepak...fuhhh abis ktaorg kna kerjakan oleh kaum2 ibu ni sempena sambutan hari guru..*balek umah abis sakit2.. tp alhamdulillah tm pertandingan tu plak ktaorg menang...hihihihi....kalo nak lawan tarek tali xnak laa coz suma guru2 kering2 blaka...hahahah.... pas tu gotong royong bagi menjayakan program motivasi tahun 6 dan pertandingan bola sepak 9 sebelah....8,9,dan 10 mggu ni program motivasi n mggu depan plak pertandingan bola sepak..almaklumlah nak menyempatkan waktu sebelum puasa....fuhhhhh....apa2 pon harap sumanya berjalan ngan lancar untuk ke2 program....amin.....

man jadda wajja daaa....insyaALLAH.....

0 ulasan: