BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 24 Ogos 2011

my student @ ramadhan

Assalamualaikumm....

xlama lagi dah stat cuti raya....my student xcited sngat dah nak raya termasuklah ustazahnyaa ni..hihihi....

lesson plan 4 yesterday is...."tulisan khat"

 fuuhhhh bukan main xcited nyaa diaorg bla aku suruh buat tulisan khat..so arahannya adalah menulis nama masing2 kat kertas yang telah aku sediakan dengan mngunakan tulisan khat....punyelah suka nye diaorg siap suruh aku tlg tajamkan pensil khat lagi....kalo zaman aku blaja dlu kitaorg buat tulisan khat ni guna dakwat n anak rotan yg kecik tu..karang ni susah nak dapatkan benda tu lagi..huhuhu...almaklumlah dah moden....

ni lah aktiviti diaorg sepanjang class di mulakan....










ni aktiviti diaorg time rehat sepanjang ramadhan ni....
** aku xbagi diaorg main kat luar coz panas t xpasal2 pecah plak puasa.....




haaaa ni lah hasil karyaaa mereka....^_^






 p/s : hanya sekar untuk perkongsian....salam ramdahan....^_^

0 ulasan: